«STEAM білім беру арқылы инженерлерді инновациялық даярлау әлеуетін дамыту» ғылыми-зерттеу жобасы аясында кәсіби тәжірибелерді жүргізу кезінде «Сәулет» және «Ақпараттық жүйелер» білім беру бағдарламалары үшін Steam технологияларын енгізумен педагогикалық эксперимент жүргізілді.
Практиканың тапсырмасын орындау үшін «Сәулет» ББ студенттері қатысты. Студенттер бригадаларға бөлінді, эксперименттік топтың әрбір бригадасына ментор болып жоғары курс студенттері бекітілді.
Эксперименттің міндеттері қойылды:
— ұжымдарда топтық жұмыс дағдыларын дамыту (нақты кәсіби ұжымға еліктеу);
— ерекше ортада кәсіби және жеке өсу мүмкіндігі;
— кәсіби ортадағы жанжал жағдайлары мен қайшылықтардың шешімдерін пысықтау;
— тәлімгерлердің тәлімгерлік дағдыларын дамыту.
Психологиялық қызметке сұраныс командалық білім беру бойынша тренингтер өткізуге көмек болды, бұл студенттерге өндірістік практикада ұжымдық жұмысты орындауға, сондай-ақ алған қарым-қатынас дағдыларын қолдануға және одан әрі кәсіби қызметте жанжалды жағдайларды шешуге көмектесері анық. Қызмет көрсету қызметкерлері жобаны үлкен ынтамен қолдады. Психологтардың студенттермен және оқытушылармен жүйелі жұмысы бес аптаға созылды және апта сайынғы тренингтермен шектелмеді. Студенттермен топтық және жеке сабақтар өткізілді. Осындай сабақтардың негізінде оқытушыға оқу процесін реттеу бойынша ұсыныстар берілді.
Эксперимент нәтижелерін талдау білім алушылар мен оқытушылардың оқу процесінде психологиялық қолдау қажеттілігін және өтініш берушінің белсенді жұмысынан тұратын психологпен өзара әрекеттесу ерекшелігін түсіндіру қажеттілігін растады. Сондай-ақ тәлімгер болғысы келетін студенттер арасында тәлімгерлерді жеке даярлау қажеттілігі анықталды. Ұйымдастырылған клуб өз тәжірибесімен бөлісуге, жанжалды жағдайларды шешуді көмектесуге, студенттер мен оқытушылар арасында байланыс орнатуға көмектеседі.
Психологтар тобының бейресми тәсілі мен қажырлы еңбегі кәсіби тәжірибені тек кәсіби құзыреттіліктер қалыптасып қана қоймай, бұрын алған білімдері бекітіліп, сонымен қатар STEAM білім беру тұжырымдамасына сәйкес келетін софт скилс қалыптасқан кезде жаңа деңгейге шығаруға мүмкіндік береді.
Литвинова Наталья Васильевна мен университеттің психологиялық қызметінің барлық қызметкерлеріне бірлесіп жасалған қызықты жұмысы үшін алғысымды білдіремін, онсыз эксперимент жүргізу және студенттердің жұмысының жоғары деңгейі мүмкін болмас еді.