Оқу процесін ұйымдастыру басқармасының тарихы.
Қарағанды мемлекеттік техникалық университетінің оқу-әдістемелік басқармасы оқу-әдістемелік бөлімінің базасында құрылды. Әр жылдары оқу-әдістемелік бөлімді белгілі ғалым-әдіскерлер басқарды, олар: Г.Е. Иванченко (1953-1955 жж.), М.Л. Рудаков (1955-1960 жж.), А.Ю. Мельничук (1960-1963 жж.), С.Г. Милев (1963-1964 жж.), Р.К. Уайканов (1964 ж.), Ю.И. Захаров (1965-1989 жж.), А.Х. Петрушевский (1977-1983 жж.), К.И. Максимова (1989-1990 жж.), Г.И. Вальштейн (1990-1996 жж.), В.С. Портнов (1996ж.-2017ж.).
2002 жылы оқу-әдістемелік бөлім оқу-әдістемелік басқарма болып қайта құрылды, 2010 жылы оқу-әдістемелік басқарма оқу процесін ұйымдастыру департаменті (ОПҰД) болып қайта құрылды. Департамент ұжымы алдында тұрған міндеттерді табысты орындауда. Басқарма бастығының орынбасары М.С. Лапан, маман Т.В. Шлапак, инженерлер Г.Н. Рязанова, В.А Махова, И.Н. Кузнецова, Т.У Лопухова, Н. Нигматуллин, Е.В. Демовтың өздерін сауатты, бастамашыл, жауапты қызметкерлер ретінде көрсеткен көпжылдық жемісті жұмысын атап өткен жөн.
Оқу процесін ұйымдастыру департаменті студенттердің таңдаған кәсіби қызмет саласында жоғары білім мен біліктілікке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған университеттің білім беру қызметін оңтайлы ұйымдастыруға арналған.
ОПҰД-нің мақсаты еңбек нарығының талаптарына жауап беретін жоғары білімнің МЕСТ-қа сәйкес жоғары білімі бар мамандарды даярлауды және ресурстарды тиімді пайдалану кезінде ұйымдастырушылық, оқу-әдістемелік қызметтің жоғары деңгейін қолдау негізінде жан-жақты дамыту қажеттілігін қамтамасыз ету болып табылады.
ОПҰД-нің қызметінің негізгі бағыттары: білім беру саласында жүріп жатқан процестерді талдау, жаңа ғылыми және технологиялық жетістіктерді ескере отырып, оның даму үрдістерін анықтау; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары мен кәсіптік-білім беру бағдарламаларының талаптарына сәйкес мамандықтардың оқу жұмыс жоспарларын әзірлеу; кафедра штаттарын білікті профессор-оқытушы кадрлармен және оқу-көмекші персоналмен қалыптастыруға қатысу; жаңа білім беру технологияларын іздестіру; оқу процесін ақпараттық қамтамасыз ету;; зертханалар мен кафедралардың заманауи электрондық тасымалдағыштармен, оқытудың аудиовизуалды және техникалық құралдарымен, бағдарламалық, ақпараттық және әдістемелік ресурстармен, сондай-ақ оқу мақсатындағы автоматтандырылған жүйелермен жабдықталуын бақылау; студенттердің кәсіптік практикасын ұйымдастыру және оған басшылық ету; студенттерді стипендиямен қамтамасыз етуді ұйымдастыру; оқытудың барлық нысандары бойынша статистикалық деректерді жинақтау, өңдеу және бақылау.
ОПҰД-нің құрамында: оқу-ұйымдастыру бөлімі, студенттік бөлім, тіркеу кеңсесі, жұмысқа орналастыру және кәсіптік практика секторы бар.
Оқу-ұйымдастыру бөлімі оқытудың барлық нысандары мен мерзімдері бойынша білім беру процесін ұйымдастыруды жүзеге асырады және жетілдіру жолдарын әзірлейді. Бөлімнің қызметі құрылымдық бөлімшелердің оқу-ұйымдастыру және әдістемелік жұмыстарын үйлестіруге, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға бағытталған. Бөлім оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, оқу және оқу-әдістемелік жұмыс бойынша нормативтік құжаттаманы әзірлеу бойынша жұмысты орындайды, бітіруші кафедраларға жұмыста көмек көрсетуді жүзеге асырады. Университет кафедраларымен бірге модульдік білім беру бағдарламаларын Кредиттік оқыту технологиясының критерияларына және Болон процесінің параметрлеріне сәйкес әзірлейді.
Студенттік бөлім студенттердің жеке істерін жүргізеді; жетім, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, аз қамтылған отбасылардан шыққан, I және II топтағы мүгедектерді есепке алуды жүзеге асырады. Барлық оқу нысандары мен мерзімдеріне студенттер контингентін бақылауды жүзеге асырады, ҚР БҒМ және басқа да ұйымдарға ақпарат ұсынады; студенттердің қозғалысы бойынша есептер жасайды, қатаң есептілік құжаттарын қалыптастырады және оқудан шығарылған және басқа ЖОО-ға ауыстырылған студенттерге құжаттар береді.
Тіркеу кеңсесі оқытудың негізгі міндеттерінің бірі-студенттер мен магистранттардың білім мониторингін бақылауды жүзеге асырады. Студенттердің оқу жетістіктерінің мониторингі оқу процесіне инновациялық білім беру технологияларын уақтылы енгізуге мүмкіндік береді.
Инновациялық экономика үшін мамандар даярлау үшін құзыреттілік тәсілін қалыптастыратын дәстүрлі оқыту мен инновациялық оқыту әдісін пайдалана отырып, білім алуға мүмкіндік беретін бағдарламалар белсенді енгізілуде.
Жұмысқа орналастыру және кәсіптік практика секторы бітіруші кафедраларға кәсіптік практиканы ұйымдастыруға, кәсіпорындармен практикадан өтуге және жұмысқа орналасуға шарттар жасасуға көмек көрсетуді жүзеге асырады, практикадан өту және түлектерді жұмысқа орналастыру кестесінің сақталуын бақылайды.
Өзінің жұмыс істеген жылдары біздің ЖОО және оның оқу процесін ұйымдастыру департаменті ғылымның, білімнің, мәдениеттің дамуына, Орталық өңірдің және жалпы Қазақстанның өнеркәсіптік және зияткерлік әлеуетінің қалыптасуына елеулі ықпал етті. Картаға (бұрынғы ҚарМТУ) болып жатқан инновациялық өзгерістер оған қоғам мен уақыттың талаптарына сәйкес келуге және жоғары оқу орындарының әлемдік рейтингтерінде жетекші орын алуға мүмкіндік береді.
2017 ж. ақпанда ОПҰД Академиялық мәселелер жөніндегі департамент (АМД) болып қайта құрылды, оның құрамына: оқу процесін ұйымдастыру басқармасы (ОПҰБ), студенттік бөлім, диспетчерлік қызмет кіреді.