«Ақпараттық технологиялар және қауіпсіздік» кафедрасы
Білім беру бағдарламалары-Бакалавриат :
«Деректер туралы ғылым (Data Science)» білім беру бағдарламасы
Бағдарлама деректерді талдау мен визуализациялаудың заманауи әдістерін, машиналық оқытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу дағдыларын меңгерген үлкен деректермен жұмыс істейтін мамандарды даярлауға бағытталған.
Біз Python және R сияқты бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, үлкен деректер массивтеріне негізделген модельдерді жобалауды, үлкен деректерді өңдеу және сақтау жүйелерін жобалауды үйретеміз.
Data Science мамандары өнеркәсіп пен IT-тен бастап банктер мен коммерцияға дейінгі үлкен көлемдегі деректерді сақтайтын және өңдейтін барлық жерде қажет. Бағдарлама түлектері лауазымдарда маман болып жұмыс істей алады:
- Datamining маманы
- Машиналық оқыту бойынша маман
- Data — стюард, деректер офицері
- Үлкен деректерді өңдеу талдаушысы
- Өндірістік деректерді талдаушы
- Big-Data талдаушысы
- Big-Data сәулетшісі
«Ақпараттық қауіпсіздік жүйелері» білім беру бағдарламасы
Білім беру бағдарламасы Ақпараттық қауіпсіздік, криптография, желілік қауіпсіздік және деректерді қорғау саласында мансап құруды және дамуды жоспарлағандарға жарамды.
Біз Цифрлық кеңістікте әртүрлі пайдаланушылардың мүдделерін кешенді қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті мамандарды дайындаймыз, АҚ тәуекелдері мен қауіптерін талдауды орындауға, оларды жою бойынша шараларды әзірлеуге, соның ішінде инциденттерді модельдеуге және жүйелерді осалдықтарға тестілеуге үйретеміз.
Мемлекеттік, жеке және халықаралық компанияларда ақпараттық қауіпсіздік мамандары (ақпараттық қауіпсіздік офицерлері, ақпараттық қауіпсіздік аудиторлары, цифрлық технологиялар бойынша криминалист) қажет. Қазақстан Республикасындағы жаңа кәсіптер мен құзыреттер атласында АҚ саласындағы жаңа мамандықтар анықталды: кибер тергеуші, Киберпротектор, кванттық криптолог.
«Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» білім беру бағдарламасы
Бұл бағдарлама заманауи компьютерлік жүйелер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді, соның ішінде бағдарламалық жасақтама компанияларын, өнеркәсіптік кәсіпорындарды, ғылыми ұйымдарды және мемлекеттік мекемелерді әзірлеу мен қолдауды қажет ететін әртүрлі салаларда жұмыс істей алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның негізгі мақсаттары-есептеу жүйелерімен және аппараттық құралдармен жұмыс істеу, бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу дағдыларын дамыту, соның ішінде әртүрлі тілдерде бағдарламалау дағдылары және заманауи технологиялар мен құралдарды пайдалану, сенімді бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау үшін бағдарламалық өнімдердің тестілеу және сапаны қамтамасыз ету принциптерін үйрету.
Бағдарлама түлектері лауазымдарда маман болып жұмыс істей алады:
- Бағдарламалық жасақтама дизайнері
- Қолданба бағдарламашысы (әзірлеуші бағдарламашы)
- Жүйелік сәулетші
- Бағдарламалық жасақтама сәулетшісі
- QA-инженер
- Ақпараттық жүйелер әкімшісі
Қазақстан Республикасындағы жаңа кәсіптер мен құзыреттер атласында IT саласында 40 жаңа кәсіп әзірленді, мысалы, IoT-маман, перифериялық есептеу сәулетшісі, VR/AR/MR әзірлеушісі/инженер-конструкторы, DevOps-инженер, VR/AR/MR редакторы/дизайнері, product-manager.
«Желілік қауіпсіздік» білім беру бағдарламасы
Бағдарлама желілік инфрақұрылымдар мен ақпараттық жүйелерді заманауи қауіптер мен шабуылдардан тиімді қорғауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Бағдарлама екі бағытты біріктіреді: желілік ақпараттық технологиялар және қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиялары, компьютерлік желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті техникалық білім мен практикалық дағдыларды игеруге баса назар аударылады.
Студенттер компьютерлік желілердің архитектурасы мен жұмысын, заманауи қауіпсіздік технологияларын, кірудің алдын алу жүйелерін, кіруді анықтау жүйелерін, қорғаныс экрандарын, сондай-ақ желілік оқиғаларды талдау, қауіп-қатерге жауап беру және оқиғаларды тергеу құралдарын зерттейді.
Желілік қауіпсіздік мамандары көптеген салаларда, соның ішінде корпоративтік секторда, мемлекеттік органдарда және IT компанияларында сұранысқа ие, өйткені деректер мен инфрақұрылымды қорғау көптеген ұйымдар үшін өте маңызды. Бағдарлама түлектері лауазымдарда маман болып жұмыс істей алады:
- Ақпараттық қауіпсіздік әкімшісі
- Ақпараттық қауіпсіздік аудиторы
- Ақпаратты қорғау инженері
- Сервистердің қауіпсіздігі жөніндегі маман
- Ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі маман
- Сандық криминалист маман.
Қазақстан Республикасындағы жаңа кәсіптер мен құзыреттер атласында желілік ат және қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиялары саласындағы жаңа мамандықтар анықталды:
МАГИСТРАТУРА БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ
7М07105 – АСПАП ЖАСАУ
- Білім беру бағдарламасының сипаттамасы:
7М07105 «Аспап жасау» модульдік білім беру бағдарламасы келесі нормативтік құжаттар негізінде әзірленді:
Қазақстан Республикасының 25.06.2020 жылғы № 347-VI өзгерістер мен толықтырулармен алынған 27.07.2007 жылғы № 319-III ҚРЗ «Білім туралы» заңы.
Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 30.10.2018 жылғы № 595, 18.05.2020 жылғы № 207 өзгерістерімен және толықтыруларымен).
Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары (МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 31.10.2018 жылғы № 604, өзгерістер мен толықтырулармен 05.05.2020 ж. № 182 Бұйрығы).Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережелері (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі №152, өзгерістер мен толықтыруларымен 12.10.2018 жылғы № 563 Бұйрығы).7М07105 «Аспап жасау» білім беру бағдарламасы бойынша магистрлерді дайындау кезінде тиімділігі мен жоғары бәсекеге қабілеттілігін сипаттайтын негізгі көрсеткіштер келесі жетістіктер болып табылады:- БББ-сы өлшеу техникасы мен аспап жасау саласында жүйелі білімі мен құзыреттілігі бар білікті кадрларды даярлауға бағдарлануы, сондай-ақ білім алушылардың элективті курстар аясында оқытудың жеке траекторияларын құру мүмкіндігі;- Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы даму қажеттіліктерін, ішкі және сыртқы еңбек нарығының сұраныстарын қанағаттандыратын жоғары білімі бар бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау;- білім беру бағдарламаларын және олардың компоненттерін әзірлеуге қызмет салалары осы білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін жұмыс берушілер қатысады;- БББ жоспарлау мен іске асыру тиімділігін және бағалау процестерін көрсететін статистикалық деректер және дамыған инфрақұрылымның, білім алушыларды, қызметкерлерді және жұртшылықты ақпараттық қолдаудың болуы;- жұмыс берушілердің мүдделерін ескере отырып элективті курстарды қалыптастыру;- Қазақстанның және алыс және жақын шетел ЖОО-мен ынтымақтастықтың болуы;- академиялық ұтқырлық шеңберінде дәріс оқу үшін жетекші ғалымдарды тарту.2. Білім беру бағдарламасының мақсаты: Ақпараттық-өлшеу техникасы мен технологияларының құралдары мен жүйелерін зерттеу және әзірлеу, мамандарды даярлау бейіні бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Білім беру бағдарламасының міндеттері:
— Сапалы білім беру қызметтерін және мамандардың бәсекеге қабілетті кәсіби даярлығын қамтамасыз ету;- Өлшеу техникасы мен аспап жасаудың қазіргі заманғы индустриясында құзыретті маман даярлау; — Ғылыми-инновациялық қызметті дамыту;- Аспап жасау саласындағы инновациялар негізінде автоматты өлшеу құралдарын жасау және жаңғырту үшін бизнес — жоспарларды зерттеу және әзірлеу;- Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау және талдау, дамудың заманауи үрдістерін ескеру мен кәсіби қызметте отандық және шетелдік ғылымның, техника мен технологияның жетістіктерін пайдалану; — Аспаптар мен олардың элементтерін өндірудің технологиялық процестерін метрологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, шығарылатын өнімнің сипаттамаларын және технологиялық процестер параметрлерін бақылаудың үлгілік әдістерін пайдалану; — Аймақтың қажеттіліктеріне және оның экономикасының базалық салаларын индустриялық-инновациялық дамытуға сәйкес жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің жоғары деңгейін қамтамасыз ету.
- Кәсіби қызмет салалары
Түлектердің кәсіби қызмет саласы болып өнеркәсіп, ғылым, білім, мәдениет, денсаулық сақтау, ауыл шаруашылығы, мемлекеттік басқару табылады.
- Кәсіби қызмет объектілері
Бітірушілердің кәсіби қызметінің объектілері адам қызметінің әртүрлі салаларында ақпараттық-өлшеу техникасы мен өлшеу құралдарын әзірлейтін, енгізетін және пайдаланатын әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады.
- Кәсіби қызмет нысандары
Түлектердің кәсіби қызметінің нысандары жобалау, әзірлеу, енгізу, сүйемелдеу және оларды пайдалану технологияларын қоса алғанда, ақпараттық-өлшеу жүйелерін әзірлеу, жобалау және бағдарламалық қамтамасыз ету болып табылады.
- Кәсіби қызмет түрлері
7М07105 – » Аспап жасау» БББ – сы бойынша «Техника және технологиялар магистрі » кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
— өндірістік-технологиялық қызмет: ақпараттық-өлшеу жүйелерінің компоненттерін әзірлеу, өлшеу құралдары мен бағдарламалық-өлшеу кешендерін өндіру; бағдарламалық-өлшеу кешендері мен өлшеу құралдарын тестілеу және жөндеу, кәсіби қызмет объектілерін сертификаттау;
— ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет: ақпараттық-өлшеу жүйелерін құру, енгізу және сүйемелдеу, жобасын құруды басқару; кәсіби қызмет объектілерін әзірлеу және енгізу процесін ұйымдастыру кезінде технологияларды, аспаптық құралдарды таңдау; белгіленген мерзімде берілген сапамен кәсіби қызмет объектілерін әзірлеу процесінің жекелеген кезеңдерін ұйымдастыру; объектілерді әзірлеу процесін қабылданған ұйымдастыру шеңберінде персоналды кәсіби қызметке оқыту;
жобалау-конструкторлық қызмет: тұтынушылардың сұраныстарын, пәндік сала модельдерін және техникалық құралдардың мүмкіндіктерін талдау негізінде кәсіби қызмет объектілерінің жекелеген компоненттерінің талаптары мен ерекшеліктерін әзірлеу; ақпараттық-өлшеу жүйелері компоненттерінің архитектурасын жобалау; аппараттық-бағдарламалық кешендерді және олардың жекелеген тораптары мен бөлшектерін жобалау; заманауи жобалау әдістері, құралдары мен технологиялары негізінде, оның ішінде автоматтандырылған жобалау жүйелерін пайдалана отырып, өлшеу құралдары мен ақпараттық-өлшеу жүйелерінің математикалық, алгоритмдік, ақпараттық, бағдарламалық және техникалық қамтамасыз етуін әзірлеу.
- Кәсіби қызметтің функциялары
Түлектердің кәсіби қызметінің негізгі функциялары:
- әзірлеу;
- жобалау;
- пайдалану;
- әкімшілік;
- сынақтау;
- сертификаттау;
- өлшеу құралдары мен ақпараттық-өлшеу жүйелерінің өндірісін қамтамасыз ету.
9 Кәсіби қызметтің бағыттары
- ақпараттық-өлшеу жүйелерін әзірлеу, жобалау және пайдалану;
- өлшеу құралдарын әзірлеу, жобалау және пайдалану;
- ақпараттық-өлшеу жүйелерін әзірлеу, жобалау және сертификаттау;
- өлшеу құралдарын метрологиялық қамтамасыз етуді әзірлеу және сертификаттау.
- Жалпы және кәсіби құзыреттер
Жалпы құзыреттер:
- Психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру;
- Кәсіби қызметте креативті идеяларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау;
- Базалық жеткіліктілік деңгейінде кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгеру.
Базалық құзыреттер:
- Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру;
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру;
- Аспап жасаудың өзекті ғылыми-практикалық міндеттерін шешу үшін ақпараттық-өлшеу техникасының құралдары мен жүйелерін әзірлеу.
Кәсіби құзыреттер:
- Ақпараттық-өлшеу техникасының заманауи техникалық құралдары мен жүйелерін жобалау;
- Өлшеу құралдары мен ақпараттық-өлшеу техникасы жүйесін басқарудың жаңа технологияларын жасауға қатысу, өлшеу аспаптары мен ақпараттық-өлшеу техникасы жүйесін басқарудың қазіргі заманғы жаңа технологияларын талдау;
- Жобалық және конструкторлық есептерді шешу, өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін қолдану.