«Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат — Қазақстанның болашағын қамтамасыз ететін саясат» тақырыбындағы кураторлық сағат.


Кураторлық сағат туралы ақпарат:
Факультет: ФИТ
Кафедра: АЕЖ
Мамандығы: АЖ
Кураторлар: Тілеуғабылова Қ.С.
Курс: IИС-20-2
Күні: 02.10.2020 Уақыты: 13:10 — 13:50
Кураторлық сағат тақырыбы:

«Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат — Қазақстанның болашағын қамтамасыз ететін саясат»

Жоспар:
I. Куратормен таныстыру.
Кураторлық сағаттың мақсаттары мен міндеттері.
II. Негізгі бөлім

  1. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдері.
  2. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат.(студенттердің таныстырылымы, пікірталас)
  3. Шақырылған қонақтардың сөздері:

а) Табашнюк Э. ВТ-18-3 тобының студенті (Томск қаласында академиялық ұтқырлықта оқыды)

б) О. Калчугина, гр. студенті IS-17-2 (Пекинде академиялық ұтқырлық бойынша оқытылған)

III.Қорытынды

а) Топ студенттерінің сөйлеген сөздері.Тәрбие мен тамақтану туралы ұлы ойшылдардың сөздерін келтіру.

Кураторлық сағатқа эпиграф: Адам тек біліммен өмір сүреді,

                                                          Ғасырды тек білім ғана қозғайды.

                                                          Тек білім ғана жүректің шамшырағы болып табылады

I. Кураторлық сағаттың мақсаты мен міндеттері.

  1. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерімен таныстыру. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат.
  2. Тақырыпты талқылау барысында ойлау, өз көзқарасын қорғау, қорытынды жасау қабілеттері мен дағдыларын дамытуды үнемдеу.
  3. Мақтаныш сезімін, Отанға деген ризашылық пен жауапкершілікті қалыптастыруға ықпал ету.

Білім беру жүйесі — бұл институционалдық құрылымдарды (мектеп, университет, мектепке дейінгі білім беру мекемелері, қосымша білім беру, колледждер және т.б.) біріктіретін модель, оның басты мақсаты оларда оқушыларды тәрбиелеу болып табылады. Қазақстан Республикасының Конституциясында (30-бап): «Азаматтарға мемлекеттік білім беру ұйымдарында ақысыз орта білім алуға кепілдік беріледі. Орта білім міндетті болып табылады. Азаматтың конкурстық негізде мемлекеттік жоғары оқу орнында ақысыз жоғары білім алуға құқығы бар. Жеке білім беру ұйымдарында ақылы білім алу заңнамада белгіленген негізде және тәртіпте жүзеге асырылады. Мемлекет білім берудің жалпы білім беру стандарттарын белгілейді. Кез-келген оқу орнының қызметі осы стандарттарға сәйкес болуы керек. «Қазақстан Республикасының» Білім туралы «Заңы (07.07.2020 ж. Өзгертулер мен толықтырулармен)

Тұжырымдама Қазақстан Республикасының Конституциясымен, «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңымен, «Ғылым туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы Заңымен, «Ұлттық қауіпсіздік туралы» Қазақстан Республикасының Заңымен, Қазақстан Республикасының 2011.10.24 ж. N487- Заңымен айқындалған Қазақстанның білім беру саясатының негізгі қағидаларын әзірлейді. IV «Қазақстан Республикасының» Білім туралы «Заңына,» Қазақстан-2030 «Стратегиясына,» Қазақстан Республикасында білім мен ғылымды интеграциялаудың кейбір шаралары туралы «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 14 ақпандағы No 236 қаулысы,» өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы «,» Қазақстанның 2015 жылға дейінгі индустриалды-инновациялық даму стратегиясы »,« Қазақстан-2050: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты »2012 стратегиясы,« Білім »мемлекеттік бағдарламасы, техникалық және кәсіптік білім туралы конвенция, жоғары білімге байланысты біліктілікті тану туралы Лиссабон конвенциясы. аймақ, «Бала құқықтары туралы» Конвенция, Декларация жоғары білім бойынша Дүниежүзілік конференция, Болонияда өткен Еуропалық білім министрлері кеңесінің, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерінің білім министрлері конференциясының және ТМД-ға мүше мемлекеттердің білім беру саласындағы ынтымақтастық кеңесінің, білім беру құжаттарын өзара тану және баламалылығы жөніндегі кеңес, академиялық дәрежелер және Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың Интеграциялық комитетіндегі атақтар.

Білім беруді дамыту тұжырымдамасы — мемлекеттік тәуелсіздікті қалыптастыру мен нығайтудың, елдің прогрессивті дамуының іргелі компоненті ретінде білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың жалпы стратегиясын, негізгі бағыттарын, басымдықтарын, міндеттерін және оларды жүзеге асырудың тетіктерін анықтайтын құжат.

II. Негізгі бөлім

Сұрақ: Қазақстанның тәуелсіздік жылдарындағы жоғары білім беру жүйесін реформалауды шартты түрде қандай кезеңдерге бөлуге болады?

Қазақстан тәуелсіздігі жылдарында жоғары білім беру жүйесін реформалауды шартты түрде келесі кезеңдерге бөлуге болады;

1991-1994 жж — жоғары білімнің заңнамалық және нормативтік базасын қалыптастыру.

1995-1998 жж — жоғары білім беру жүйесін жаңарту, оның мазмұнын жаңарту.

1999-2000 — білім беруді басқару мен қаржыландыруды орталықсыздандыру, білім беру ұйымдарының академиялық бостандықтарын кеңейту.

2001-2004 — жоғары және орта білім беру жүйесінің стратегиялық дамуындағы өзгерістер.

Слайд 2 2005-2010 жж — «Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беру жүйесін дамыту тұжырымдамасы» негізінде жоғары білім беру жүйесін нарықтық экономика жағдайына бейімдеудің оңтайлы жолдарын іздеу.

2011 ж. Қазіргі уақытқа дейін — әлемдік білім кеңістігіне интеграцияланған және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды қамтамасыз ететін инновациялық дамуға негізделген білім берудің ұлттық моделін қалыптастыру.

Сұрақ: Қазақстанда білім берудің қандай деңгейлері бар?

Білім беру саласындағы қабылданған құжаттар экономикалық және әлеуметтік жаңару қажеттіліктеріне жауап береді және жаңа білім беру жүйелеріне қойылатын халықаралық талаптарды ескереді. Қазақстандық жүйенің құрылымы ЮНЕСКО ұсынған ISCED-1997 Халықаралық білім беру классификациясы білім беру бағдарламаларын жіктеу критерийлеріне сәйкес келтірілген.

Осылайша, келесілер қарастырылған: 12 жылдық орта жалпы білім беруге көшу; техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін құру; академиялық кредиттер жүйесіне негізделген, Болон декларациясының ережелеріне және халықаралық стандарттарға сәйкес кәсіби кадрларды — бакалавриат-докторантура (PhD) даярлаудың үш деңгейлі жүйесін ұсыну; білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін құру.

Слайд 5 Болон процесінің талаптарына сәйкес, Қазақстан кадрларды даярлаудың үш деңгейлі моделіне көшті: PhD докторантура бакалавриат-магистратура. 42 университет, соның ішінде бізде де, еуропалық агенттіктердегі сапа менеджменті жүйесінің сертификаттық аудитінен өтті. Кластерлік бастамаларды ескере отырып, докторантура мен магистратураға кадрларды даярлауға арналған басым мамандықтардың тізбесі анықталды.

2010 жылы Будапешттегі Еуропа елдерінің білім министрлерінің екінші форумы кезінде Қазақстанның Болон декларациясына қосылуы туралы түпкілікті шешім қабылданды. Қазақстан Болон процесінің 47-ші қатысушысы болды, бұл еуропалық білім кеңістігінің толыққанды мүшесі деп танылған бірінші Орта Азия мемлекеті. Қазақстанға кіру туралы шешімді Болон декларациясына қол қойған 46 елдің өкілдері бірауыздан қолдады. Қазақстанның туы Болон процесіне қатысушы елдердің жалаулар галереясына енгізілген және орнатылған

2009 жылдың 17 қыркүйегінде Magna Charta Universitatum ХХІ конференциясында Қарағанды ​​мемлекеттік техникалық университеті Болоньядағы (Италия) университеттердің Магна Чартасына қосылды.

Университет ректоры, ҚР ҰҒА академигі А.М. Газалиев келісімге қол қойды, ал біздің университет Болон процесінің қатысушысы ретінде жоғары оқу орындарының тізіміне енді

Сұрақ: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі негізгі принциптері мен мақсаттарын атап өтіңіз?

Жоғарыда аталған құжаттар білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптерін анықтады. Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы мемлекеттік саясатының негізгі принциптері:

  • барлығына сапалы білім алу үшін тең құқықтар;
  • білім берудің зайырлы, гуманистік және дамытушылық сипаты, азаматтық және ұлттық құндылықтардың басымдығы, адамның өмірі мен денсаулығы, жеке тұлғаның еркін дамуы;
  • оның деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз ететін білім беру процесінің сабақтастығы;
  • оқыту, тәрбиелеу және дамытудың бірлігі;
  • Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесінің негізгі мақсаттары:
  • оқытудың жалпы ғылыми және жалпы мәдени дайындығын қалыптастыру;
  • мектеп оқушылары мен студент жастардың қоғамдағы өмірге әлеуметтік бейімделуі;
  • азаматтық пен Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;
  • қоғамның білікті жұмысшылар мен мамандарға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру.

Балалар, жалпы еліміздегі білім беру жүйесі туралы қорытынды жаса.

1. «Өмір бойы бәріне білім беру» қағидасына көшу; 2. білім берудің барлық деңгейлерінің қол жетімділігі мен сабақтастығы;

3. толық, сапалы, бәсекеге қабілетті, нәтижеге бағытталған білім.

Болашақ (қаз. Bolashak — болашақ) — бұл Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың халықаралық білім стипендиясы.

Бағдарламаның мақсаты — ел экономикасының басым салалары үшін кадрлар мен мамандарды даярлау. Бағдарламаға жоғары оқу орындарынан ғылыми дәреже алу, сондай-ақ әлемнің жетекші компаниялары мен университеттерінде ғылыми және өндірістік тағылымдамалар кіреді.

1993 жылы 11 қарашада Қазақстан Республикасы Президентінің бастамасымен құрылған «Болашақ» Мемлекеттік бағдарламасы кадрларды даярлау және жетекші шетелдік жоғары оқу орындарымен білім беру байланыстарын дамыту үшін үлкен маңызға ие болды.

1994 жылы алғашқы қазақстандық студенттер АҚШ, Ұлыбритания, Германия және Францияның жоғары оқу орындарына оқуға жіберілді. Посткеңестік елдер тарихында алғаш рет дарынды жастарды мемлекет есебінен шетелде оқыту мүмкіндігі туды.

26 жыл ішінде «Болашақ» халықаралық стипендиясы әлемнің ең жақсы университеттерінде оқуға 14,5 мыңнан астам қазақстандықтарға тағайындалды.

Стипендия иегерлерінің ең көп саны Ұлыбритания мен Ирландия университеттерінде оқиды — 55%, АҚШ пен Канада — 31,6%, континентальды Еуропа елдері — 6%, Ресей Федерациясы — 4%, Азия мен Океания — 3,4%.

«Болашақ» халықаралық стипендиясынан басқа, қазақстандық студенттер шетелдерде экономика, халықаралық қатынастар, шетелдік филология, әскери ғылымдар, менеджмент, информатика және компьютерлік технологиялар сияқты әртүрлі алмасу бағдарламалары бойынша білім алады. Сонымен, Қазақстанда жүргізілген реформалар мен қайта құрулардың нәтижесінде мемлекеттік және мемлекеттік емес секторлардан тұратын жалпы (орта), орта арнаулы, жоғары білімнің заманауи жүйесі пайда болды, ол негізінен халықаралық стандарттарға сәйкес келеді.

Қонақтарға сөз.

а) Табашнюк Э. ВТ-18-3 тобының студенті (Томск қаласында академиялық ұтқырлықта оқыды)

б) О. Калчугина, гр. студенті IS-17-2 (Пекинде академиялық ұтқырлық бойынша оқытылған)

III.Қорытынды

а) Топ студенттерінің сөйлеген сөздері.Тәрбие мен тамақтану туралы ұлы ойшылдардың сөздерін келтіру.

«1943 жылы Уинстон Черчилль« болашақтағы империялар ақыл-ой империялары болады. Айткен А.

2. «» Фрэнсис Бэкон: «Білім — бұл елге және халыққа пайда келтіргенде ғана күш» дейді А.Агубаев

3. Абай Құнанбаев: Ғылымды игеруге ұмтылатындар үшін қандай шартсыз мақсатқа жету мүмкін еместігін білу қажет: 1) білім алу, өзіңе сол арқылы қандай да бір пайда табу міндетін қойма; 2) ғылымдарды оқып-үйрену кезінде алдыңызға айқын және асыл мақсаттар қойыңыз, басқалармен дауласу үшін білім алуға ұмтылмаңыз; Ли А.

4. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев Қазақстан халқына. 2014 жылғы 17 қаңтар. Қазақстан жолы — 2050: Қазақстан халқы үшін ортақ мақсат, мүдделер, ортақ болашақ Тұңғыш республиканың президенті елдің алдында тұрған бірқатар негізгі проблемаларды жариялады, олардың шешімі мемлекеттің дамуын тек таяу болашақта ғана емес, сонымен қатар алыс болашақта анықтайтын болады қоғам алдында тұрған басым бағыттар мен мақсаттар. «Біздің болашаққа бастайтын жолымыз қазақстандықтар үшін жаңа мүмкіндіктер құрумен байланысты. ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз азаматтардың белсенділігі, білімі және денсаулығы ». В.Мороз
5. Білім — өркениеттің берілуі. Уилл Дюрант — Новиков Д
6. Білім: қазіргі ұрпақтың болашаққа қарызы. Джордж Пибоди — Новиков Д.
Сократ: Мен ештеңе білмейтінімді білемін. — Садырбаев А

Өзіңіздің кемшіліктеріңізді түсіну — бұл ақыл-ой мен моральдық тұрғыдан дамуға бастайтын алғашқы қадам.

8. Атақты конфуций мұғалімі Сюн-цзы:
Өмір бойы, соңғы демің шыққанша оқу керек!

Бүгінгі күні бұл мақал бұрынғыдан да маңызды. Өмір бойы білім алу идеясы әлемдік білім берудің басты тенденциясына айналды. — Сатанов А.

9. Өнертапқыш Томас Эдисон бүгінгі таңда білім беру міндетін дәл көрсететін идея ұсынды. Ол айтты: — өркениеттің ең маңызды міндеті — адамды ойлауға үйрету.
Ал қазіргі білім беру сыни тұрғыдан ойлауды дамытуды мақсат етеді. -Туйак Б

10. Өткен ғасырда американдық жазушы және философ Ральф Уолдо Эмерсон:

Жақсы білімнің белгісі — жоғары пәндер туралы қарапайым сөздермен сөйлесу.

Ал қазіргі кезде күрделі заттарды қарапайым сөздермен түсіндіре білу, ақпаратты өңдеу және ұсыну дағдылары еңбек нарығында әсіресе сұранысқа ие. — Яворский В.

12. Американдық саясаткер Бенджамин Франклин:

Инвестиция әрқашан ең тиімді болып табылады. — Жақсылықов А

 

Кураторлық сағат бейнежазбасына сілтеме:

https://drive.google.com/file/d/15yLgKf-nSyP-_VqXZ8L-ZfvDmsXZUvDx/view?usp=sharing

 

Фотоотчет

Без рубрики