Аккредитация және сапа менеджменті орталығы


Сапа менеджменті және аккредиттеу орталығының негізгі қызмет бағыттары:
– ұлттық және халықаралық агенттіктерде білім беру бағдарламаларын институционалдық аккредиттеу және мамандандырылған аккредиттеу процесін үйлестіру;
– білім берудің барлық деңгейлері бойынша сауалнама жүргізу және статистикалық деректерді өңдеу. Сауалнама түрлері:
• «Студенттердің университеттің білім беру экожүйесінің инфрақұрылымына қанағаттануы» сауалнамасы;
• «Студенттердің дебюрократизацияға қанағаттануы» сауалнамасы;
• «Қызметкерлердің дебюрократизацияға қанағаттануы» сауалнамасы.
– университеттің сапа менеджменті жүйесіне кіретін құжаттарды әзірлеу және жаңарту процесін сүйемелдеу.

 

 

Без рубрики