«Жоғары оқу орнынан кейінгі білім: магистратура»
Білім беру мазмұнына қойылатын талаптар
РҰП оқу жылына мамандықтың ТУПЛ және магистранттардың ЖОЖ негізінде әзірленеді және оны ғылыми кеңестің шешімі негізінде білім беру ұйымының басшысы бекітеді.
РҰП оқу жылына арналған пәндер тізбесін және олардың кредиттердегі еңбек сыйымдылығын, оқу тәртібін, оқу сабақтарының түрлері мен бақылау нысандарын, сондай-ақ оқу қызметінің басқа түрлерін (практикалар, NIRM (EIRM), кешенді емтихан) анықтайды. , магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
RUP сабақ кестесін құру және мұғалімнің оқу жұмысының күрделілігін есептеу үшін негіз болады.
Магистранттың жеке жұмыс жоспары оқудың барлық кезеңіне жасалады және келесі бөлімдерді қамтиды:
1) IUP (қажет болған жағдайда жыл сайын жаңартылуы мүмкін);
2) ғылыми-зерттеу/эксперименттік зерттеу жұмысы (тақырыбы, зерттеу бағыты, мерзімі және есеп беру нысаны);
3) практика (бағдарлама, негіз, мерзім және есеп беру нысаны);
4) негіздемесі мен құрылымы көрсетілген магистрлік жұмыстың тақырыбы;
5) магистрлік диссертацияны орындау жоспары;
6) ғылыми жарияланымдар мен тағылымдамадан өту жоспары.
Бакалавриаттың ғылыми жұмысына қойылатын талаптар:
Ғылыми-педагогикалық магистратурадағы ғылыми-зерттеу жұмысы:
1) кандидаттық диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес болуы;
2) өзекті болуға, ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын қамтуға;
3) ғылым мен практиканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделуге;
4) қазіргі заманғы ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып жүзеге асырылуға;
5) негізгі қорғалатын ережелер бойынша ғылыми-зерттеу (әдістемелік, практикалық) бөлімдерді қамтуға;
6) тиісті білім саласындағы озық халықаралық тәжірибеге негізделуі тиіс.
Магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптар:
Мамандандырылған магистратурада эксперименттік-зерттеу жұмысы:
1) кандидаттық диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес болуы;
2) ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктеріне негізделуге және нақты практикалық ұсыныстарды, басқару мәселелерінің дербес шешімдерін қамтуға;
3) озық ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жүзеге асырылады;
4) негізгі қорғалатын ережелер бойынша эксперименттік және ғылыми-зерттеу (әдістемелік, практикалық) бөлімдерді қамтиды.
Ғылыми-зерттеу немесе эксперименттік-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін олардың әрбір аяқталған кезеңінің соңында магистрант есеп түрінде ресімдейді.
NIRM (EIRM) шеңберінде магистранттың жеке жұмыс жоспары міндетті түрде шетелдік ғылыми тағылымдамадан өтуді қарастырады.
Магистрлік диссертация плагиатқа тексеруден өтуі керек, оның ережелері мен тәртібін университет дербес белгілейді.
Оқуға түскеннен кейін екі ай ішінде әрбір магистрантқа магистрлік диссертацияға жетекшілік ететін ғылыми жетекші бекітіледі.
Ғылыми жетекші және магистранттың зерттеу тақырыбы ғылыми кеңестің шешімі негізінде университет ректорының бұйрығымен бекітіледі.
Магистранттың ғылыми жетекшісінің ғылыми дәрежесі болуы және ғылымның осы саласы бойынша (магистранттың мамандығы бойынша) ғылыми зерттеулермен белсенді түрде айналысуы қажет. Қажет болған жағдайда ғылымның сабақтас салаларындағы ғылыми консультанттар тағайындалуы мүмкін.
Ғылыми-педагогикалық магистратура түлектерінің негізгі құзыреттіліктеріне қойылатын талаптар:
міндетті:
1) идеясы бар:
— ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі туралы;
— ғылыми білімнің дамуының қазіргі тенденциялары туралы;
— жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы;
— жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі туралы;
— жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы.
2) білу:
— ғылыми білімнің әдіснамасы;
— ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын;
— оқу үрдісіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясы;
— оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары.
3) білу:
— алған білімдерін ғылыми зерттеу контекстінде идеяларды бастапқы өңдеу және қолдану үшін пайдалану;
— процестер мен құбылыстарды талдаудың бар тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау;
— жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер аясында алынған білімдерді біріктіру;
— білімді біріктіру арқылы, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пайымдаулар жасап, шешім қабылдау;
— жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясы бойынша білімдерін педагогикалық қызметінде қолдану;
— оқытудың интерактивті әдістерін қолдану;
— заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу;
— жаңа мәселелер мен жағдаяттарды шешуге шығармашылықпен және шығармашылықпен қарау;
— ғылыми зерттеулер жүргізуге және университеттерде арнайы пәндерді оқытуға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру;
— диссертация, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорытындылау.
4) дағдыларға ие болу:
— ғылыми-зерттеу қызметі, стандартты ғылыми мәселелерді шешу;
— оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру;
— кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі;
— оқу үрдісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану;
— кәсіби коммуникация және мәдениетаралық коммуникация;
— шешендік, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық жеткізу;
— күнделікті кәсіптік қызметке және докторантурада білім алуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету.
5) құзыретті болуы:
— ғылыми зерттеу әдіснамасы саласында;
— жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
— қазіргі білім беру технологиялары мәселелерінде;
— кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулер жүргізуде;
— білімді үнемі жаңартып отыруды, кәсіби дағдылар мен дағдыларды кеңейтуді қамтамасыз ету жолдарымен.
Арнайы құзыреттер жұмыс берушілердің талаптары мен қоғамның әлеуметтік сұраныстарын ескере отырып, әрбір магистратура мамандығы бойынша жеке әзірленеді.