24 августа 2020г. состоялся внеочередной в 2019-2020 учебном году вебинар УМО – КарГТУ


2020 жылғы 24 тамызда 2019-2020 оқу жылында ҚарМТУ — ОӘБ кезектен тыс вебинары өтті, оған ҚР 18 ЖОО-ның 28 оқытушы-сарапшысы қатысты, оның ішінде Торайғыров атындағы ПМУ, Уәлиханов атындағы ҚМУ, АЭжБУ, Қ. Жұбанов атындағы ААМУ, Қорқыт ата атындағы ҚМУ, М.Қозыбаев атындағы СҚОМУ, Қазтұтынуодағы ҚЭУ, Сәтбаев университеті, М.Әуезов атындағы ОҚМУ, А.Байтұрсынов атындағы ҚМУ, Астана халықаралық университеті,  С.Сейфуллин атындағы ҚАТУ, М.Нәрікбаев атындағы КазГЗУ, Тұран университеті және т. б.

ҚарМТУ-дың стратегиялық даму жөніндегі проректоры техника ғылымдарының докторы, профессор Г.С. Жетесова құттықтау сөзінде Пандемия жағдайында оқу процесін ұйымдастырудың өзекті мәселелеріне арналған онлайн-кеңестің маңыздылығын атап өтті:

  1. Элективті оқу пәні түрінде университеттерге арналған виртуалды бизнес-инкубаторлар.
  2. Пандемия жағдайында қашықтықтан оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар.
  3. Жетекшілік ететін даярлау бағыттары бойынша оқу-педагогикалық қамтамасыз етуді жақсарту жөніндегі іс-шаралар.
  4. 2019-2020 оқу жылында ҚарМТУ – дың ОӘБ – нің жұмыс жоспарын орындау.

Бірінші сұрақ бойынша ҚБТУ бөлімінің басшысы В.А. Попов бизнес-инкубациялау бағдарламаларын білім беру процесіне бейімдеу, студенттердің технологиялық кәсіпкерлік дағдыларын дамыту ерекшеліктерін ашты, кәсіпкерлік типтегі білім беру бағдарламаларының бәсекелестік артықшылықтарын және студенттерді бизнеске бағытталған білім беру бағдарламаларына ынталандыру жолдарын белгіледі.

ОӘБ басшысы, проф. Ю.Н. Пактың «Пандемия жағдайында қашықтықтан оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар» атты презентациясында тұжырымдамалық жоспарда қашықтықтан оқыту мүмкіндіктері атап өтілді.

Қашықтықтан оқыту мен бақылаудың нақты нысандарын таңдау көптеген факторларға байланысты: даярлау бағыты, білім алушылар контингенті, ресурстық қамтамасыз етілу, ИКТ дамуы, ЖОО ПОҚ әлеуеті және т. б.

Пандемия жағдайында жаппай қашықтықтан білім беру барысында анықталған проблемалық сәттер, атап айтқанда, оқытушылар тарапынан оқу — әдістемелік жұмыс көлемінің және сабаққа дайындалу уақытының едәуір артуы үлкен қызығушылық тудырды. Қашықтықтан оқыту форматы СӨЖ айтарлықтай ұлғайтуды көздейді. Жоғары оқу орнына дейінгі дайындық аясында өзіндік жұмыс дағдылары іс жүзінде қалыптаспаған. Білім алушылардың танымдық әрекетін Алгоритмдеу дамымаған. Төменгі курс студенттерінің жоғары мектепке бейімделуі қажет. СӨЖ ұйымдастырудың тиімділігін арттыру үшін әдістемелік ұсынымдар берілді.

Қашықтықтан оқытуды сәтті жүзеге асырудың негізгі шарттары қарастырылды: ұйымдастырушылық-құқықтық, ұйымдастырушылық-әдістемелік, ұйымдастырушылық-техникалық, 2020-2021 оқу жылында мүмкін болатын оқыту форматтары.

Оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жақсарту жөніндегі іс-шаралар туралы мәселені талқылау кезінде пікірталас өрбіді. Көп деңгейлі білім беру процесін қажетті оқу әдебиетімен неғұрлым толық қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары оқу орындары арасындағы өзара іс-қимылды дамыту ҚР жоғары оқу орындарының ОӘБ қызметінің маңызды бағытына айналатыны атап өтілді. Мұндай өзара әрекеттесудің әртүрлі форматтары болуы мүмкін, олардың бірі ҚарМТУ — дың ОӘБ — нің басқа университеттерімен бірлесіп авторлықта жетекшілік ететін бағыттар бойынша оқу-әдістемелік әдебиеттерді басып шығарудың перспективалық тақырыптық жоспарын құру болып табылады. Электронды оқулықтар мен оқу құралдарын көбейту бойынша ұсыныстар берілді.

Вебинардың қорытынды бөлімінде проф. Ю.Н. Пак ҚарМТУ-дың ОӘБ — нің 2019-2020 оқу жылына бекітілген жұмыс жоспарын орындау бойынша материалдарды ұсынды. Жетекшілік ететін бағыттармен байланысты 55 кәсіби стандартқа талдау жасалды, қағидаттық кемшіліктер анықталды, білім беру бағдарламаларын сапалы жаңарту үшін жоғары оқу орындарының жұмыс берушілермен тығыз өзара іс-қимылы бойынша нақты ұсыныстар жасалды. Бекітілген кәсіптік стандарттар мен жұмыс берушілердің талаптары негізінде ЖжК білім беру бағдарламаларын жаңарту бойынша Жол картасын практикалық іске асыру шеңберінде жетекшілік ететін білім беру бағдарламалары бойынша оқытудың түйінді нәтижелері әзірленді. ҰБЖ-ны дамыту негізінде жоғары білім сапасын қамтамасыз ету, кәсіби және білім беру стандарттарын ұштастыру және жоғары мектеп пен еңбек саласының өзара іс-қимылының нәтижелілігін арттыру бойынша ұсынымдар әзірленді. ОӘБ – РОӘК туралы нақтыланған Ереже және 2020-2025 жылдарға арналған ҚР ересектерге үздіксіз білім беруді дамыту Тұжырымдамасының нақтыланған жобасы әзірленді. ҚР ЖОО ұсынған ҚарМТУ ОӘБ – РОӘК кестесімен баспаға ұсынылатын оқулықтар мен оқу құралдарына 23 сараптамалық қорытындысы берілді. Техникалық бағыттағы кәсіптік стандарттарды білім беру бағдарламаларының тізбесімен ұштастырудың жиынтық кестесі әзірленді. 2020-2021 оқу жылында қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша жоғары оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірленді. ҚарМТУ-дың ОӘБ жұмыс жоспарының орындалуы туралы есеп жақын арада ҚР БҒМ-ге жіберілетін болады.

Без рубрики