18 қараша мен 14 желтоқсан аралығында Қарағанды техникалық университетінің шетел тілдері кафедрасы халықаралық тәжірибесі бар магистратура оқытушысы, білікті академиялық менеджер, British Council тренері, DELTA біліктілігі бар халықаралық және мәдениетаралық менеджмент магистрі, Ұлыбритания Норвич тіл білімі институтынан Andrew Hockley-ді қарсы алды


Британдық ғалым магистранттар мен докторанттарға «Академиялық көшбасшылық және саналы басқару» және «Мәдениетаралық хабардарлық және коммуникация» сияқты негізгі курстар бойынша дәрістер сериясын оқыды, онда қатысушылар кәсіби қызметте кросс-мәдени коммуникацияны дамыту қажеттілігі, оның ішінде көшбасшылық және басқару дағдыларын дамыту және олардың білім беру жүйесіндегі рөлі туралы білім алды. Hockley мырза оңтайландыру стратегиясына тоқталып, STEM-білім беруді ілгерілету арқылы «Білім беруді дамыту үшін басқару» саласындағы пайдалы тәжірибесімен бөлісті. Дәрістер топтамасы біздің магистранттар мен докторанттар үшін оқудың баға жетпес мүмкіндігін ұсынды: оларға мәдениетаралық коммуникацияның негізін қалаушы теориялар мен инженерлер үшін олардың кәсіби мансапты дамыту мен зерттеулерде қолдануы үшін маңызы ұсынылды.

Andrew Hockley шет тілдер кафедрасының оқытушылар құрамына арналған оқыту тренингін өткізді. Project-based learning (жобалық оқыту), task-based learning (тапсырмаға негізделген оқыту), student-centered language learning (студенттерге бағытталған оқыту); criteria language assessment (студенттерді оқыту нәтижелерін бағалау), сондай-ақ Co-teaching (бірлескен оқыту) сияқты ELT (ағылшын тілін шет тілі ретінде оқыту) саласындағы өзекті педагогикалық тақырыптар мен сұрақтар тренингтер барысында қаралды. Тренинг барысында студенттерді жаңа тақырыпқа енгізудің тиімді әдістері ұсынылды, рефлексия және кері байланыс тақырыптары қарастырылды. Оқытушылар PPP (Presentation, Practice, Production), Тәжірибелік оқыту циклі, PPU (presentation, practice, use), AL (adult learning) циклі сияқты белгілі рефлексия модельдерін қарастырып, басқа оқытушылардың сабақтарында кері байланыс беруге тырысты. Hockley мырза сонымен қатар практикалық сабақтың мақсаттарын қою мәселелеріне назар аударды. Мұғалімдер сабақ мақсаттарының жалпы түрлері туралы ақпарат алды, сабақтың мақсаттарын қалай қою керектігін және мақсаттарға қалай қол жеткізілгенін талқылады. Сондай-ақ, қысқы емтихандардың алдында студенттердің білімін, атап айтқанда сөйлеу дағдыларын бағалау мәселесі көтерілді. Andrew Hockley студенттердің ауызша сөйлеу дағдыларын критериалды бағалауды ұйымдастырудың бірнеше әдістері мен тәсілдерін ұсынды, кафедра оқытушылары қысқы емтихан кезінде оқу деңгейлері бойынша критериалды бағалау әдістерін сәтті қолданды.

Осылайша, Шет тілдер кафедрасының оқытушылар құрамы Hockley мырзаның тренингіне қатысып, өзінің әдістемелік дағдыларын жетілдірді және бәсекеге қабілетті оқытуда алға қарай тағы бір қадам жасады.

Сондай-ақ, Andrew Hockley бакалавриаттың бірінші курс студенттері үшін практикалық сабақтар өткізді, оның барысында біздің бірінші курс студенттеріміз өздерінің сөйлеу дағдыларын, ауызекі лексиканы табиғи меңгеруін және грамматика негіздерін қолдануға мүмкіндік алды. Студенттер біздің замандастарымыз сөйлейтін тілді (ескірген грамматикалық құрылымдар мен сөйлеу барысында қолданылмайтын формалды тіркестерсіз) дәл оқып үйренуге; сонымен қатар басқа елдің мәдениетін, оның дәстүрлері туралы толық және сенімді, қызықты ақпаратты (мысалы, мерекелер, дәстүрлер және т.б.) қатар оқып үйренуге мүмкіндік алды. Шетелдік ғалыммен сабақ тек қарқынды ғана емес, сонымен бірге қызықты болды: әр сабақ жаңа лексиканың әсерлі мөлшерін әкеледі, ақпарат қысқа мерзімде игеріледі, ал қарым-қатынас ғалымның бағалары мен ойлауының өзіндік ерекшелігімен және студенттерді тілді одан әрі үйренуге талпындыратын көптеген қызықты фактілермен ерекшелене түсті.

Тілдік емес ЖОО-да ағылшын тілін оқыту – басқа халықтың мәдениетін білетін және шет тілдік ортада қарым-қатынас жасай алатын маман, болашақ кәсіпқойды даярлаудың мақсатты процесі және шет тілдері кафедрасы студенттерге осы бірегей мүмкіндікті-өздерінің тілдік дағдыларын арттыруға мүмкіндік берді.

Без рубрики